BILKA Steel, numărul 1 în piaţa de ţiglă metalică din România în 2012
BILKA Steel, cel mai important producător român de învelitori metalice (ţiglă metalică), a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de 74 milioane de lei, în creștere cu 60% față de 2011.
Conform studiilor oficiale, BILKA Steel a avut anul trecut o cotă de 15% din piața de ţiglă metalică. Piața autohtonă de învelitori metalice care s-a ridicat anul trecut la 66 milioane de euro, în scădere cu aproximativ 3% față de anul precedent.
Dezvoltarea accelerată a BILKA Steel a fost susţinută an de an cu investiți în mijloace de producție şi în divesificarea gamei de produse, fapt care oferă clientului final un sistem integrat pentru învelirea casei sau a oricărei construcţii, rezidenţiale sau industriale.
„De-a lungul timpului, din 2007 de când am demarat activitatea la BILKA Steel şi până în prezent, am investit permanent în dezvoltarea companiei. Pentru ca în 2012 să putem vinde peste 2 milioane de mp de tiglă metalică efortul investiţional s-a ridicat la peste 5,5 milioane de euro” Horațiu Țepeș, proprietar BILKA Steel.
Încă din 2007 când BILKA era importator de acoperișuri metalice și mai târziu, în 2008, când compania a devenit producător, am înregistrat creșteri substanțiale an de an.
Evoluție cifră de afaceri Bilka (RON)
„Am încheiat 2007 cu 2 milioane de lei şi cu doar 2 angajați, iar după 5 ani am ajuns la 74 milioane lei și la un număr de 64 de angajați. Premisele acestei creșteri au stat în planul de investiţii şi în abordarea corectă a afacerii cu privire la distribuitori şi la clientul final, însă a fost foarte importantă şi resursa umană. Ne lăudăm cu faptul că media de vârstă a echipei de vânzări este demnă de invidiat chiar și pentru o echipă de fotbal, anume 27 de ani” declară Horațiu Țepeș.
La finalul lui 2012, BILKA Steel a ajuns să-şi vândă produsele la nivelul ţării prin intermediul a 500 de dealeri stabili. „Anul trecut am avut clienţi direcţi aproximativ 1300 de companii, iar pentru acest an ne propunem dezvoltarea reţelei de distribuţie, însă asta doar în anumite zone ale ţării, unde credem că putem avea o poziţie mai bună” declară Horațiu Țepeș.
BILKA Steel a înregistrat în primele 6 luni ale acestui an o cifră de afaceri de 31 milioane lei, în creștere cu peste 28% față de aceeași perioadă a lui 2012. Pentru sfârșitul lui 2013 reprezentantul BILKA estimează o creștere similară cu cea din prima jumătate a anului, cu vânzări de aproximativ 3 milioane mp de ţiglă metalică, un record absolut pentru orice producător din piaţa autohtonă.