Bilka: În business, „cine a trebuit să moară a murit”, cei care au supravieţuit încep să construiască
„În mediul de business, «cine a trebuit să moară, a murit», iar cei care au «supravieţuit» încep să construiască, să investească şi să îşi facă planuri pe termen lung. Sunt factori care vor avea un impact pozitiv asupra vânzărilor şi vor contribui la o evoluţie pozitivă a industriei materialelor de construcţii. Nevoie de construcţii avem – aşteptăm şi oamenii care să muncească”, a spus Ţepeş.
În primul trimestru din 2015, afacerile Bilka au crescut cu 38 de procente faţă de aceeaşi perioadă a lui 2014.„În februarie am înregistrat o creştere a vânzărilor cu 50%. Anul trecut, în lunile ianuarie – martie am vândut aproximativ 3.000 de sisteme pentru acoperişuri, anul acesta în aceeaşi perioadă, am depâşit 4.000. În plus, statisticile oficiale arată că lucrările de construcţii au crescut în primele două luni ale anului cu aproximativ 15%. Sunt premise care ne permit să estimăm că piaţa de acoperişuri a înregistrat în T1 o creştere de aproximativ 5-8%”, a spus Ţepeş.